מטיילים בחו"ל: אלו המדינות שצריך להוציא עבורן ויזה

הוצאת ויזה להודו

כשאנחנו טסים לאירופה, הרי שאין לנו שום בעיה להיכנס לאף אחת מהמדינות, שכן הן לא דורשות מאיתנו ויזה, אלא מאפשרות לנו להיכנס אליהן בצורה חופשית ללא שום מגבלה. אך כפי שאנחנו יודעים, זה לא תמיד כך, יש מדינות שמחייבות אותנו להוציא ויזה מראש אחרת לא נוכל להיכנס אליהן. אז לאילו מדינות אנחנו צריכים להוציא ויזה?

הודו

אחת המדינות הכי פופולאריות עבור תיירים מישראל היא הודו. היא מחייבת ויזה אשר מאפשרת כניסה למדינה ושהייה בה במשך מספר חודשים, עד שזמן האישור פג. הוצאת ויזה להודו בצורה פשוטה ומהירה אפשרית דרך השגרירות בישראל או דרך סוכני נסיעות שמתמחים בכך.

ארצות הברית

אף על פי שישנם יחסים מאוד קרובים בין ישראל לארצות הברית, עדיין כל ישראלי שמעוניין להיכנס למדינה חייב להחזיק ברשותו ויזה. אומנם מדובר באישור למשך תקופה של עשר שנים בדרך כלל ועדיין, יש צורך להגיע לשגרירות, לענות על שאלות ולהוציא ויזה. חלק מהתהליך יכול להתבצע באמצעות האינטרנט וכן דרך סוכנים מסוימים שחוסכים לא מעט זמן.

אוסטרליה

עוד מדינה שנחשבת פופולארית בקרב תיירים ישראלים, בוודאי בקרב צעירים וצעירות, מחייבת ויזה. לשם כך, יש לפנות אל השגרירות מבעוד מועד. חשוב לציין, חוקי הגירה באוסטרליה הם מאוד נוקשים ועל כן, אי אפשר להאריך את תוקף האשרה מבלי לחדש את הוויזה.

סין

על מנת לבקר בסין, יש צורך לקבל ויזה. ניתן לעשות זאת באמצעות השגרירות הסינית וכן ניתן להגיש בקשה דרך האינטרנט. בנוסף, אפשר לפנות אל סוכנויות שונות שעוסקות בנושא. חשוב לעשות את זה בזמן, על מנת שיהיה ניתן לרכוש כרטיסי טיסה בהקדם.

 

לסיום נציין כי מלבד המדינות הנ"ל הרי שיש מדינות נוספות שמחייבות תיירים להחזיק ויזה, חלקן, כמו נניח תאילנד, מספקות ויזה בעת הכניסה למדינה אך היא מתאימה לתקופה מסוימת ובסיומה חייבים לעזוב את המדינה. אם רוצים להישאר יותר, אז חייבים להוציא ויזה מותאמת לשם כך. חשוב להדגיש, ויזה של תיירים, איננה מיועדת לעבודה, לימודים או לכל דבר אחר שאיננו תיירות.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
4 טיפים להזמנת מגשי פירות שיהיו בדיוק לטעמכם
רוצים ליהנות מגש פירות מפנק במיוחד שיקלע בול לטעם האישי שלכם? על מנת שכך באמת יהיה כל שאתם צריכים...
קרא עוד »
פבר 07, 2021
איך נבחר מבין גני אירועים מומלצים בשרון?
איזור השרון משופע בגני אירועים ואולמות שבימים רגילים הבחירה ביניהם היא כמעט בלתי אפשרית. נשאלת האלה...
קרא עוד »
אוק 15, 2020
מתנות ממותגות לאירועים
אתם עורכים אירוע ואתם רוצים להפוך אותו למיוחד. מנסים לחשוב על רעיון מקורי, אבל נדמה שכולם כבר חשבו על...
קרא עוד »
מרץ 15, 2016